dags för coachsamtal igen!

Nu ska jag strax åka iväg på coachsamtal igen.
Åsa, som min coach heter, är verkligen superbra. Hon hjälper mig med så mycket!
Ska bara få med mig alla papper som ska med idag, det var massor av papper jag skulle ta med, så det är bäst att allt kommer med!

När jag är klar hos coachen ska jag å Adde åka till golfbanan!
Ska bli riktigt skönt att gå ut på banan.
Var så längesen jag spelade nu, så det ska bli kul!

Jag lyssnar jämt på Mix Megapol på morgonen, Adam och Gry...
Nu har de gått på semester och vikarierna är Raz (han från Rob´n Raz ni vet) och Katrin Schulman.
Ibland är de verkligen svinroliga att lyssna på!
Som tex när Katrin ska ringa upp någon och bara härma den personen i 30 sekunder.
Är så sjukt roligt och höra vad personen i telefonen säger när det är nån som bara härmas i andra änden...

Nu måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0