lite bilder

Nu har jag varit å hämtat min lilla golfspelare på golfbanan.
Han hade väll inte spelat sin livs runda, men så var det ju första tävlingen också.
Men han är nöjd.
Han gick på 78 slag, vet inte vilken placering han fick än, men det märks snart..

Så nu är han supertrött.
skulle jag mä vara om jag varit ute i över fyra timmar i regnet...

Han fick ta ett varmt bad och ligger på soffan å tittar på film nu.
Det är han värd min lilla plutt!

När jag hade lämnat av honom förut så åkte jag hem å fastnade framför en film.. Scoop hette den, var riktigt bra faktiskt!

Tänkte lägga upp lite bilder från idag å från helgen:


Tussan håller utkik efter rätta vägen =)


Pappa spelar golf!
Han slog upp denna boll på green och sänkte putten!
Blev ett par på det hålet då! Bra gjort!


Min baguette från La Baguette i Örebro.
Fick i mig hela tillslut, men det tog en stund!

 
Adde värmer upp på rangen inför tävlingen idag.


Det var allt för nu!
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

jaa, den är ju det. Jag håller med, kanske lite vågad.

2008-07-08 @ 20:05:24
URL: http://sabrinasblogg.blogg.se/
Postat av: Robert Nehmé

jadu omjag hade ett svar på dne frågan så skulle jag göra allt i min makt för att få människor att förändras när det gäller olika läggningar. vad vi bloggare kan göra är att skriva i våra bloggar och uppmaana människor till att andra attityd.

2008-07-08 @ 22:36:28
URL: http://mrmrs.blogg.se/
Postat av: sanne

svar: jaaa, jag hoppas det blir bättre :) hehe. hoppas du haft en bra dag!

2008-07-08 @ 22:40:42
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0