grattis Victoria!

Sitter å kollar på Grattis Victioria,
Kollade såklart på Durhan County först, måste ju se det nu när man sett de första två avsnitten.
Annars kommer man ju gå å undra över vad som hände egentligen.
Borde kolla upp hur många avsnitt det är egentligen, för man orkar ju inte kolla hur länge som hellst.

Så glad jag blev när jag såg att det var Järvheden som var programledare för Grattis Victoria!
Haha, I Love Him!!!

Jag tänkte även på en grej med Victorias kläder.
Måste va så jäkla jobbigt å behöva ha dendär långkjolen varenda år.
Madde sitter ju brevid i knälång kjol, och det ser ju mycket skönare ut än långkjol.
Måste va hur varmt som hellst att gå i dendär hela dagen..
Jaja, hade det vart jag hade jag krävt att jag skulle få ha en knälång kjol iallafall.
Men nu är jag ju inte kronprinsessa, tur det, tänk hur det skulle se ut!
Haha!

Föresten vad var det Charlotte Perrelli hade på sig förut, nåt grönt fult täcke med en turkos korsett som höll det på plats. Jag tyckte iallafall att det såg väldigt illa ut.
Om jag hade stått på scen framför kungafamiljen hade jag nog klätt mig lite finare.
Men hon tyckte säkert att det var fint.

Jaja, nu har jag klagat så det räcker!

Nu är det dags att sova lite igen!
Ska bara hänga en maskin tvätt på tork.

God Natt!!

Å just dä:
Grattis Kronprinsessan!
(hon kanske läser min blogg, man vet ju aldrig! Haha!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0