god natt!

Har tittat på det andra avsnittet av Durham County nu.
Så sjuka männiksor som är med där.
Blir så förbannad!
Men men, nog om det.

Adde ska precis ta å tvätta sina klubbor nu, så att de är fina och förhoppningsvis superbra i morgon.
Tror faktiskt han är lite nervös nu...
men det säger han inte själv.
Får hålla tummarna för han i morgon iallafall!

Nu ska jag snart kolla på vädret,
hoppas att det inte ska regna nått i morgon.
För då kan jag kolla på några hål på golftävlingen, tänker jag inte göra om det regnar!




Sov så sött alla vänner!!

Kommentarer
Postat av: sandra

jo jag har veerkligen de ;D

2008-07-07 @ 22:31:04
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till ditt inglägg: Haha ja, det är ju hur gott som helst!



Jag läste lite i din blogg och om jag inte läste fel är du förlovad med din pojkvän du vart tsm med i 5 år stämmer det? :D I så fall är jag riktigt avundsjuk!

2008-07-07 @ 23:17:19
URL: http://malinlisetterenard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0