God Morgon!

God Morgon!!
Eller God Förmiddag!

Hoppas ni sovit gott.
Det har jag, eller jag har sovit ganska bra iallafall!
Regnet har inte stört så mycket, vaknade bara kl 8 av en hejdundrande regnskur som smattrade mot fönsterrutan.
Sen somnade jag aldrig om ordentligt. Men låg kvar till typ kvart över tio, sen gick jag upp å städade badrummet.

Fick värsta rycket. Så nu är det så fint därinne så!
Borde ta köket också, men inte just nu.
Tvätta borde jag också göra...

Hmmm..
som sagt inte just nu.
Haha, undrar om det alls blir av idag?!
Jo, jag SKA göra det idag!!

Men det blir ju lätt så, när det är sånna träliga saker man ska göra så hittar man väldigt lätt andra saker som är lite roligare att genomföra. Men det är ju skönt sen när det är gjort.

Vad ska ni andra göra idag? Nån som ska göra nått kul??!!


I natt drömde jag att vi hade inbrott här, så det var lite läskigt att gå upp i morse.
Kollade varje rum innan jag gick in i badrummet.
Lite läskigt när man har sånnadär drömmar som känns så verkliga, så vet man inte riktigt om det verkligen var en dröm eller om det faktiskt var verklighet när man vaknar sen.

Har ni haft nån sån dröm, när ni inte är helt säkra på om det var en dröm eller inte när ni vaknar??




Kommentarer
Postat av: Alice

Haha, ibland uppskattar jag verkligen att bo kvar hemma; jag slipper städa och tvätta =).



Fast stryka måste jag göra, och jag brukar tvätta fönstrena för att vara snäll =)

2008-07-20 @ 11:17:52
URL: http://alice92.blogg.se/
Postat av: Jen

Cool blogg,lite ovanligt med svart bakgrund,coolt. Kram

2008-07-20 @ 12:44:07
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är varmt välkommen att besöka min blogg.

läs gärna min novell eller det camilla hade att

säga i ett inlägg. Just nu är det mycket semester bilder som kommer att anlända i de närmaste inläggen! :) kram emelie

2008-07-20 @ 15:33:49
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: michelle

haha ja, de har jag ;)

2008-07-21 @ 03:35:10
URL: http://lyxaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0