God Morgon!

God morgon Vänner!

Hoppas ni sovit gott,
det har jag iallafall!
Hade en så bra dröm.
Drömde att jag blev tatuerad av Kat Von D.
Vet inte riktigt vad det var hon tatuerade för nått, men fint blev det!
Antagligen var det ett porträtt hon gjorde, eftersom det är det hon är bäst på.


Jag älskar denhär bilden på henne!
Så jäkla snygg, rent ut sagt!!


Blev inte så lång sovmorgon idag som jag trodde.
Trodde jag skulle vara helt däckad, men jag vaknade halv 8 å va superpigg!
Se va man ska göra av denhär dagen då.

Vad ska ni hitta på idag??
Behöver lite inspiration på vad man kan hitta på.

Kommentarer
Postat av: dolly

kat von D är så jävla najs :D och vacker..



idag ska jag jobba sen hem och njuta av semestern.. ligga på soffan äta god mat och kolla på film ;)

vad ska du hitta på?

2008-07-18 @ 08:36:06
URL: http://dolly.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Cool bild

2008-07-18 @ 11:14:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0