skynda skynda!

God morgon på er!

Idag ska jag iallafall träffa Marie, så ska vi plugga lite tillsammans. Eller vi ska försöka förstå hur vi ska skriva vårt arbete på bästa sätt.
Men innan hon kommer hit har jag tvättstugan nu på morgonen. Men de sista maskinerna håller på att tvättas nu, så jag borde hinna klart innan hon kommer sen.

Efter vårt pluggande så åker vi nog till Lisa en sväng också.
Beror på hur länge vi behöver sitta med skolarbetet, men förhoppningsvis hinner vi till Lisa en liten stund iallafall.

Läste i tidningen i morse att en lastbil lastad med plastbackar med tomglas i hade råkat tippa ut hela lasten på vägen.
Det hela hände i går kväll på genomfarten här i Motala, när lastbilen svängde så öppnades sidodörrarna på släpet å alla backar med tomglas flög rakt ut å det blev glaskross över hela vägen. Genomfarten är dessutom ganska bra trafikerad, eftersom det är riksväg 50. Så det hade blivit totalstopp där.
Som tur var så blev ingen skadad.
Men jag undrar vad de som kom bakom lastbilen tänkte är det flyger ut massa backar med tomglas..

(Foto: MotalaTidning)



Tänkte bara tacka för alla fina å trevliga kommentarer jag fått. Det är alltid lika kul när man loggar in å ser att man har fått lite kommentarer att svara på!

Å ni vet väll att om ni gillar min blogg så kan ni följa den via bloglovin, då missar ni inte någonting!
Klicka bara på knappen som det står "följ bloggen" på här under.

Kommentarer
Postat av: marie

jo det verkade verkligen som det var tur i oturen. du undrade vilken julsång som var min favorit och jag måste nog säga last christmas.

2008-12-16 @ 08:58:18
URL: http://limb.blogg.se/
Postat av: Jozzan

hihi vad fränt :D Vad pluggar du till då?

2008-12-16 @ 09:05:13
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: K

Vilken bild!!

2008-12-18 @ 11:01:13
Postat av: K

Jobbigt med allt glaskross bara!

2008-12-18 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0