plugga plugga plugga

sitter här å skriver till det allra sista på hemtentan nu.
är kaos i huvudet, men det får man väll ta!

Förresten, lyssnade på radion i morse, ätligen morgon med adam och gry.. såklart! Å då pratade de iallafall om juklappar.. å då kom jag på att det är 3 veckor kvar till julafton.  TRE VECKOR BARA!! Å jag har inte köpt en ända julklapp!
Det kan vara studentekonomin som är en ganksa starkt bidragande faktor till att julklappsinköpen bara skjuts på, men ändå! Får ta med mig Adde ut nån eftermiddag å så köper vi alla klappar på en gång, så får man ta smällen då liksom.

Nähe, fortsätta med hemtentan nu då..

Kommentarer
Postat av: snow

jag tycker om trolltider=) sj?

2008-12-03 @ 11:31:25
URL: http://housedancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0