nä nu jävlar!

Nu jäklar är det dags att sätta igång å röra på sig!
Har totalt förlorat omdömet när det gäller träning.
Förut så dansade jag flera dagar i veckan å hade grym kondis, nu däremot, när vi har lagt ner dansen på grund av tidsbrist så är kondisen typ så dålig den bara kan bli.  Den blev ju inte bättre av att jag slutade på jobbet å därmed la av med min 5km långa cykelväg, enkel resa till jobbet varje dag. Å kroppen är en helt annan jämfört med den jag hade för några årsen.
Så nu jäklar ska det bli ändring på denhär negativa trenden!

Trots att jag fortfarande har lite ont i halsen så satte vi igång med ett skapligt träningspass här hemma förut..
Å det känns så skönt när man har gjort det.
Som tur är så har jag Adde som pushar mig å gör så klarar liiiite till. Det är bra! För om jag hade gjort det ensam hade jag gett upp efter typ halva passet..
Så det är tur att jag har honom!!

Efter passet när det var dags att stretcha lite så märktes det också att kroppen inte längre är densamma.
Haha, det är verkligen skrattretande!
Jag vill inte påstå att jag var vig förut, för det var jag inte, men jag var tusen gånger smidigare än jag är nu.. suck!
Men det är bara inse den bittra verkligheten.

Frågan är bara hur mycket träningsverk jag kommer ha i kroppen imorgon?!
Men det är gött!
Då känner man verkligen hur mycket man jobbat.
Så nu är det bara fortsätta med dethär.

Det bästa av allt är nästan å ta en svinkall dusch direkt efteråt.
Å spruta svinkallt vatten i ansiktet! dä ä grejer dä!

Kanske skulle ta en frukt- och grönsaksvecka igen??
Det är ju så jäkla gott!!

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jag läser distans från Karlstads universitet. Du då?

2008-12-15 @ 21:36:42
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Line

Sv: jaa! det ska jag allt göra hehe :)



Håller med, ingen slår greveholm, kan typ varenda replik därifrån haha :P oslagbart asså ;)

Vad gör du på fridtiden då? :)

2008-12-15 @ 21:55:19
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: lina

2008-12-15 @ 22:44:30
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: lina

nej vi hann se det snabbt.. så det brann inte så mkt som tur var...

2008-12-15 @ 22:45:21
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej

kikar in och säger att min favorit julsång är det där låten Nu är det jul igen en rolig låt du hadde den bland youtube videosen.

Sen tänd ett ljus e fin =)



Ha en trevlig kväll

Mvh Helena L

2008-12-15 @ 22:59:39
URL: http://helenalindfors.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag såg att du deltog i tävlingen om en systemkamera nyligen och tänkte därför tipsa dig om att jag själv delar ut en Nikon D60 nu, till ett värde av 5000 kronor. Det enda man måste göra är att länka till mig.



Länk: omdigitalkameror.se/vinn-en-nikon-systemkamera



Tyvärr lyckades jag inte hitta någon kontaktadress, så jag valde att skriva en kommentar om det. Se det som ett personligt meddelande och absolut inget du behöver visa upp för dina besökare.

2008-12-16 @ 01:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0