mellandagarna

det har varit lite dåligt med uppdatering från mig här nu, men det är sånt livet är.

Åkte som sagt hem från Örebro i fredags, å i helgen har vi inte gjort så mycket.
När vi åkte från Örebro stannade vi på lager 157. Det var knappt nått folk alls, eftersom Örebroarna själva var på mellandagsrea, så det var skönt å gå där å kolla på kläder. Det blev ett par jeans för 100 spänn. Som hittat!!

Blev stan i lördags för att byta en julklapp som var för stor.
På lördagskvällen hade vi Guitar Hero- kväll hemma hos Marie, Emir och lilla Selma.
Väldigt trevligt måste jag säga!
Men man blir ju så jäkla varm av att stå framför TV:n å rocka loss.. haha, behöver ju nästan ha träningskläder på sig!
Men det är ju riktigt kul!!

Gårdagen var riktigt seg!
Det var väll alla missade timmars sömn som tog ut sin rätt. Så jag sov bort rätt mycket av dagen.. men gött var det!

Nu är det plugga som gäller!
Har ju en tenta på fredag, å på lördag morgon åker vi till Sälen, så jag har verkligen fullt upp med plugg nu.

Kommentarer
Postat av: linnea

haft en bra jul ?

2008-12-29 @ 19:27:25
URL: http://christinalinnea.blogg.se/
Postat av: Tita

Plugga på nu å ha så kul isälen KRAM

2008-12-29 @ 21:17:09
Postat av: malin

lämnar bara ett spår, man blir ju lite nyfiken om vem som kollar ens blogg ellerhur?:)

2008-12-29 @ 22:41:03
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/
Postat av: malin

lämnar bara ett spår, man blir ju lite nyfiken om vem som kollar ens blogg ellerhur?:)

2008-12-29 @ 22:41:25
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0