Frågor och svar

Var inne på Evelinas blogg, som jag läser dagligen, och hittade det här, så blev jag sugen på att svara själv också:

Namn/blogg: Åsa och bloggen heter ju caspelihna!
Födelsedag:
 25 Oktober
Födelseort:
Örebro

Ögonfärg: Ganska obestämmbar färg tror jag, men GrönBlå med lite brunt längst in mot pupillen
Hårfärg: Blond
Syskon: en lillebror och en lillasyster

Mina intressen: Familjen, dans och musik
Roligaste skolämnet :
just nu har jag ju inte så många olika ämnen att välja på, så nu blir det väll odontologi, men i grundskolan och gymnasiet var det ju såklart bild och geografi!
Djur jag tycker om: gillar de flesta djuren, förutom fåglar.. har värsta fågelfobin. Men om jag måste välja ett så får jag väll säga Kissar, annars blir väll Bahera och Tuss sura.. ;0)

Godaste mat jag vet:
Som jag tidigare sagt gillar jag nästan all mat, men Tacos är väll en favvo!
Favorit godis:
Salt Lakrits opch Choklad!

Bästa bok jag läst:
Hmm.. de flesta böcker jag läst tycker jag har varit bra, men såklart Gömda och böckerna där efter är ju riktigt bra.
Bästa musikgrupp/artist: Just nu är det mycket Takida, Lasse Lindh och såklar Millencolin och Winnerbäck!
Bästa låt: Ingen vind kan blåsa omkull oss nu...
Bästa film: Svårt att svara på.. har sett så mycket bra filmer.
Favoritpogram på tv: Tror ni kan svaret här... Greys Anatomy såklart!!

Person jag beundrar:
Jag beundrar väldigt många personer, så ingen nämnd ingen glömd
Jag gillar bäst: Att vara med personer jag tycker om!
Jag avskyr mest: Hat! Varför ska det ens finnas någonting som Hat.. det ställer ju bara till med elände.
Kille/tjej jag vill ha chans på: André såklart!!! Men jag tror faktiskt att jag redan har chans på han.. kanske borde fråga så jag vet säkert...

Min högsta önskan:
Åhh.. jag vet faktisk inte.. kanske att alla människor på vår jord kan leva lyckligt, och börjar tänka mer på miljön, annars är vi nog inte lyckliga så länge till...
Vad jag helst vill bli: Ja, jag har ju ett år kvar, sen är jag Tandhygienist, och det är ju ett val jag gjort själv så det får väll bli mitt svar..=)


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: nej, får hoppas att det inte är det, men det tror jag inte =) Tack detsamma!

2008-08-08 @ 15:21:14
URL: http://minilalle.blogg.se/
Postat av: Jennie

kul med listor :)

2008-08-08 @ 15:31:49
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: emelie

Svar: Taack,taack

2008-08-08 @ 15:57:31
URL: http://emeliemalmquist.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar; tack frö din kommentar <3 de värmer att få höra sånt (speciellt nu när man mår kasst)

2008-08-08 @ 15:58:19
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: MATILD

kul lista :)

2008-08-08 @ 16:21:35
URL: http://jagmatildah.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

vad roligt att du ville göra listan o ge mig lite soffläsning =)

tandhygienist är nog ett bra yrke med många jobb!



kram

2008-08-08 @ 17:55:09
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0