Å regnet det bara öser ner...

Jag tror inte regnet slutat en enda gång under natten...
som sagt så tycker jag ju det är lite mysigt med regn.. men när det slår svinhårt mot sovrumsfönstret är det inte så mysigt längre..

Vaknade kl 05.20 av ett KRASH!!!
Jag flög upp, som vanligt när jag hör nått ljud.
Det var katterna som hade haft ner en blomkruka som stog högst upp på en bokhylla.
Visste inte ens att de kunde komma upp på den, men nu vet jag!
Så jag fick sätta mig å plocka bitar från blomkrukan och börja damsuga.
Sen kunde jag knappt somna om, men tillslut gjorde jag det iallafall.

Nån annan som brukar flyga upp ur sängen direkt när de hör nått ljud??
Haha, eller är det bara jag??



Nu sitter jag å käkar frukost.
Ska försöka få med mig alla papper till min coach sen.

Får se om Adde ska ha bilen sen, för i så fall får han köra mig dit.
Tänker inte cykla i dethär regnvädret.

Vad ska ni andra göra idag då??

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag ska sitta hemma hela dagen..jätteroligt hehe =)

Men har ingen lust att gå ut i det här vädret =(

2008-08-05 @ 12:34:39
URL: http://contactghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0