söndag och plugg

I morse gick jag upp vid kvart i sju.
Skickade in uppsatsen till handledaren för granskning.
Sen åkte jag iväg till Maxi å handlade, var riktigt skönt att vara där så tidigt!

Resten av dagen har jag suttit å pluggat. Fast idag har det ju inte varit så bra väder, så idag var det lättare än igår iallafall. =)

Adde har varit å spelat golf idag, så nu ska jag gå å fixa lite käk, så det är klart när ham kommer hem sen.
Jag hade också velat vara ute å spelat idag... men som sagt, det var ju inte så bra väder, och så måste jag ju plugga.. Får väll spela lite golf nästa helg kanske...

Upp och jobba imorrn igen då.
Tror att det kommer vara lite smått kaotiskt på jobbet imorrn faktiskt... Många som jobbade sista dagen i fredags, plus att många ska vara lediga denhär veckan. Så vi får se om cheferna har någon koll på vilka som ska jobba och vilka som ska va hemma.. hum..

Förretsen, angående Körslaget igår...
Cans var ju bäst!
Speciellt sista låten var mäktig!

Kram Kram!


Kommentarer
Postat av: Davve

JA, VAD KUL FÖR DIG!

ha det bra!

2008-08-01 @ 22:59:34
Postat av: Davve

JA, VAD KUL FÖR DIG!

ha det bra!

2008-08-01 @ 22:59:35
Postat av: Davve

JA, VAD KUL FÖR DIG!

ha det bra!

2008-08-01 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0