kaos på jobbet

Jaha, måndag igen då!
På jobbet var det såklart Kaos. Inte mycket som var som det skulle där inte. En sak som jag inte förstår är varför vi måste göra 251 skåp, när banan har gått svindåligt hela dagen. Och när de ändå har sagt upp typ 50 personer för att produktionen inte ska vara så hög. Varför kan vi inte få ett lägre ackord då?? För det verkar ju ändå inte vara någon akut situation att få iväg skåpen... suck...
Jaja, det är skönt att det bara är kort vecka nu iallafall.
För mig är bara imorgon kvara att jobba den här veckan.
För på onsdag ska jag vara ledig!! Får ut en hemtenta då, så jag ska sitta med den, men jag å Adde har bestämt att vi ska spela lite golf först på morgonen, så jag hoppas att det blir fint väder så man kan vara ute och njuta lite!

Jag hoppas föresten att det blir fint väder på torsdag och fredag också.
För på torsdag firar jag och Adde femårsdag! och då vill jag ha solsken och lite värme tack!

Efter jobbet idag har jag suttit å pluggat inför tentan som kommer på onsdag.. är ganska mycket nu faktiskt. Tentan handlar om Oral Hälsa med fokus på barn, och det är verkligen en jätte inressant kurs, men jag har verkligen svårt att få in allting i mitt huvuid just nu. Så det är väl tur attd et är en hemtenta, så man får använda böckerna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0