snabba skoldagar

då var jag hemma igen efter två supersnabba skoldagar!
Känns knappt som att jag har varit borta, så fort har dagarna gått. Men som sagt, det var ju bara 3 timmar i går och tre och en halv timma idag, så det är ju knappt någonting!

Hemresan gick också bra. nu är det inte många resor kvar på den där vägen. Ska bli skönt sen när man slipper åka 20 mil för att komma till skolan!

Men nu blev allting genast mycket mer påtagligt, för idag hade vi introduktion till den sista kursen... Snart är det dags för slutexamination.. tror ni jag kommer vara nervös sen i slutet av maj, innan jag ska göra min kliniska slutexamination?! Det tror jag!
men det löser sig ju alltid... på ett eller annat sätt!

Kommentarer
Postat av: SVÄRMOR DEN LILLA FETA

Skönt att ha dig hemma igen, Gick värre för en av säljarna i morse krockade först med ett rådjur sen räcket kommer sedan fram o parkerar bilen o då är det någon galning som slår sönder två rutor på bilen och stjäl alla prover o till o med matsäcksväskan. Fy för alla som inte vet vad som är ditt o mitt.

2009-03-10 @ 16:08:51
Postat av: Sandra

mm själv har jag haft två ganska korta dagar börjat åtta o slutat ett :) Imorgon jobbar jag mellan 16-20 dock o sen e det mellan halv åtta o ett både tors o fre :) Händer ikväll o imorgon då?

nja bytit har jag väl inte gjort.. samma adress.. ville ha en nystart plus att hela min design på förra vart helt kaijko.. hihi

kramkram



kramkram



2009-03-10 @ 17:35:52
URL: http://sambotjejen.blogg.se/
Postat av: Sandra

mm själv har jag haft två ganska korta dagar börjat åtta o slutat ett :) Imorgon jobbar jag mellan 16-20 dock o sen e det mellan halv åtta o ett både tors o fre :) Händer ikväll o imorgon då?

nja bytit har jag väl inte gjort.. samma adress.. ville ha en nystart plus att hela min design på förra vart helt kaijko.. hihi

kramkram



kramkram



2009-03-10 @ 17:35:58
URL: http://sambotjejen.blogg.se/
Postat av: Maria Ahl

Hej på dig! Då hittade jag din blogg också ;) Klart du kommer klara din examination, du är ju som gjord för det här jobbet, kommer jag ju ihåg sen Mellringetiden :P

Ha det bra nu!

Kram kram

2009-03-10 @ 20:26:19
Postat av: Mamma

Plugga på du, det där fixar ju du,nu när allt börjar på riktigt:) kram

2009-03-11 @ 13:02:36
Postat av: Yasse

Jag älskar din header :O

2009-03-11 @ 13:49:04
URL: http://yasues.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej där! Jag har en tävling på min blogg.. bara så du vet!

Postat av: Yasse

SV: Det är lugnt och det händer inte mycket alls haha. Själv då? :)

2009-03-12 @ 08:01:21
URL: http://yasues.blogg.se/
Postat av: Kalle i Solstan

Hej svejs!

Är barnvakt i"Garphytteskogen" kom osökt att tänka på ditt slutprov osv. det behöver inte ja tänka på.

Målmedvetna tjejer klarar alla prov!

Hälsningar från Kalle o Danslärarna.

2009-03-30 @ 20:21:14
Postat av: Kalle i Solstan

Hej på Dig!

Sitter i"Garphytteskogen" och är barnvakt, jag tänker på dina prov under våren, dom proven slipper jag. Målmedvetna tjejer klarar alla prov.

Hälsningar

Kalle o Danslärarna

2009-03-31 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0