bye bye

Nu har jag flytt Motala!

Hehe, men jag är inte i Åre än för det. Nä, nu är det sista veckan i skolan som gäller.
I morgon har jag min kliniska examination, alltså jag ska ha en patient och en lärare ska sitta med under hela besöket och sen sätta betyg på mig. Hoppas det går bra... annars spricker hela min planering...

Efter att jag hade varit i skolan iag och läst in mig i patientens journal åkte jag "hem".
Satte mig ute och pluggade lite, och när solen blev för varm flyttade jag mig till en behagligare plats i skuggan!

Sen blev det en golfrunda!
Första rundan för säsongen!
Resulatet är verkligen inget att skryta med, men kul var det.. tills myggen började komma och bollarna bara ville ut i ruffen!

Men nu, efter en välbehövlig dusch är det snart dags att sova. Det är ju en viktig dag i morgon!

Kommentarer
Postat av: C

Lycka till idag!! håller tummarna för dig!!

2009-06-02 @ 11:32:15
Postat av: C

Lycka till idag!! håller tummarna för dig!!

2009-06-02 @ 11:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0