legitimation tack!

Denhär veckan springer verkligen ifrån mig... känns som att det är månag idag tycker jag...

När jag kom hem från jobbet idag så gick vi en sväng på byn... jag slutade lite tidigare idag, för vi har ju en timmas friskvård i veckan, så då tog jag ut den idag!
Sen gick vi och satte oss på Dahlboms på torget. Jag menar vi var ju en semesterfirare, en som är tjänsteledig, å så jag.. Så vi satte oss där och killarna skulle ta varsin öl.
Jag och Adde har ju varit där förut, och gillar verkligen stället! Skittrevlig personal!

Idag var det en ny snubbe som jobbade i baren.
Adde beställde en stor stark, Peter lika så och jag tog en cider.
Killen i baren säger; "då vill jag se legitiomation på er två!"
Adde hade inte med sig sin plånbok, och alltså inte sin legitimation...
Men Peter sa att han kunde ju intyga att han är över 18 år, men så gick det inte att göra...
Så Adde fick dricka en cocacola istället.

Haha, ser han så ung ut min lilla älskling?!
17 år.. det är ju nästan lite äckligt...

Men nu ska jag sova!
det har blivit två sena kvällar i rad nu, och i dag var jag verkligen trött när jag var på jobbet, så min kropp behöver lite vila nu.
Natti Natti!


17 år?? eller 23 kanske??!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

nej aldrig stött på en grävling, bara sett dem på håll men de är riktigt läskiga.



ikväll har jag varit nere vid havet och grillat, njutit av solen och trevliga vänner. du då?

2009-07-01 @ 22:41:10
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hehe lät lite spännande men samtidigt läskigt det där med grävlingen ;P Jo är också glad att den tiden är över, distans tar mycket på förhållandet :/



2009-07-01 @ 23:08:25
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Postat av: Nackspärr titta åt höger svärmor

Hoppas ni åt lite i väntan på gubben igår. Ohh stackars liten Adde när han äntligen skulle koppla av med delar av familjen.

2009-07-01 @ 23:51:59
Postat av: Johanna

Ja det där legget alltså, får jag alltid slänga upp även om dom frågat tre gånger innan på samma dag :)

Men bara posetivt tycker jag!



Ha det gott!

2009-07-02 @ 00:05:46
URL: http://haltbananskal.blogg.se/
Postat av: R

söt blogg:)

2009-07-02 @ 02:13:23
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: emma

men att Adde ser ut som 17. haha det är väl att ta i kanske. ;) hoppas allt är bra.. kram

2009-07-02 @ 08:59:11
Postat av: Gnälliga nackspärr titta åt höger glömma bort det viktigaste svärmor

Jag har huvudet på sne men skulle tro att det var mellan benen. GRATTIS till legget o högre lön Åsa!!!!

2009-07-02 @ 21:37:15
Postat av: sandra

Hej gumms :) är allt bra med er?

Haft en bra vecka??

kram

2009-07-02 @ 22:36:42
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0