en trevlig middag

I går kväll träffade vi min gamla dubbelbuggsdanspartner Lisa och hennes kille.
Det var riktigt trevligt, vi kom fram till att  vi inte har träffats på 5-6 år. Och vi som träffades flera timmar om dagen förr i tiden!

Vi gick till Dahlboms på torget och käkade middag. Gott käk där vill jag lova!
5 timmar bara flög iväg... så det var lite segt att gå upp å gå till jobbet i morse, men det var det lätt värt!
Hoppas inte det dröjer 6 år tills vi träffas nästa gång!


Innan det så var jag på Hälsocentralen här i byn, för att kolla upp några leverfläckar.
Ni som hängt med ett tag vet ju att jag blev nobbad från att kolla upp en leverfläck på vårdcentralen i Motala.. de hänvisade till en plastikkirurg...
Men här i Åre var de snälla och trevliga, och jag fick en tid hos en läkare igår.
Jag visade mina leverfläckar som jag var orolig för. De två första var helt ofarliga sa han, men den tredje jag visade sa han att "den är nog godartad" Så hämtade han en annan läkare som kollade på den också. Men det var ingen malignt melanom, men jag skulle hålla ögonen på den...
Sen har jag en leverfläck i armhålan som läkaren tog bort. Han sa att det inte var någon elak leverfläck, men det sitter ju lite fult till, så vi tog bort den.
Så nu sitter jag med fyra stygn och en stor plåsterlapp i armhålan. INTE skönt kan jag meddela, Men det är det värt.

Tusen tack till Åre Hälsocentral för det bra bemötandet, som inte tills på vårdcentralerna i Motala!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan hur mår du då?

Hoppas du har haft en bra dag =D

2009-07-23 @ 20:54:29
URL: http://missadolfsson.blogg.se/
Postat av: lillasyster sara

du bloggar lite dåligt nu tycker jag !

2009-07-27 @ 14:57:07
Postat av: lillasyster sara

nu får du börja blgga igen !! är inne varje dag och kollar men du skriver ju aldrig!!

2009-07-29 @ 16:32:36
Postat av: Håller med Sara svärmor

Hoppas du snart får lust o ork att skriva. Vi är många härnere som vill ha info om vad som händer däruppe hos er. Kram

2009-07-29 @ 19:13:28
Postat av: sandra

Godmorgon sötnos :)

allt bra med er?

Vad ska ni hitta på idag så?

Puss

2009-07-30 @ 06:54:23
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0