skönt att sova

i går var jag så sjukt trött.
Var helt borta hela dagen. Hade både praktik och jobb dessutom, så när jag kom hem var jag verkligen slutkörd.
Men inte blev det något vila för det inte...

Tvättstugan var bokad, vilket innebär att  vår granne tror att det är hennes tid.
Så här var det:
Tvättstugan var bokad från kl. 17. Jag slutar kl. 17.15 i Vadstena och Adde kom hem prick kl 17. Så när han kom hem hade han sorterat tvätten och gick ner till tvättstugan.
Där står vår granne och har precis slängt in sin tvätt i maskinerna.
Adde blir vansinnig och skäller ut henne efter noter.
Hon säger först att hon är lite sen bara. Sen ändrar hon sig och säger att hon var på väg upp till oss för att fråga om hon kunde tvätta två maskiner...

Adde slänger ut hennes tvätt ur maskinerna och stoppar in vår tvätt.

När vi går ner för att byta maskiner ser vi att hon har lämnat sin blöta tvätt i en ikeakasse. Hon kommer in och frågar om det är okej för oss att den står där. Jag svarar att det är okej.
Då säger hon: Jag kan inte bära upp den för den är...vatten! och tittar på Adde som står med ryggen mot henne.
Sen säger hon, med ett flin: Din kille blev arg på mig förut! Hehe!
Ja, vi vill ju ha vår tvätttid sa jag. Och sen kom Adde igång igen, och då gick hon bara.
Haha





När vi var klara i tvättstugan, spenderade jag resten av kvällen med att prata med min lillasyster!

Så det blev inte någon tidig kväll i går inte. I stället sov jag någon timma extra i morse.
det var grymt skönt!

Så nu tänkte jag plugga lite inför sluttentan som kommer snart.
sen bär det av till jobbet i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om mig hur det gick på riks lägret i handboll:)

2009-04-08 @ 20:19:17
Postat av: lilla syster

du måste ju skriva om mig och hur det gick för mig på riks läger 1 i handboll:)

2009-04-08 @ 20:20:35
Postat av: lilla syster

du måste ju skriva om mig och hur det gick för mig på riks läger 1 i handboll:)

2009-04-08 @ 20:21:32
Postat av: Sandra

Hej hur e det med er ? händer i veckan då?

kramkram

2009-04-08 @ 22:49:28
URL: http://sambotjejen.blogg.se/
Postat av: Lisa Larsson

Hej Åsa!, verkar gå bra på praktiken;-). Nervös inför sluttentan? det är jag och jag har ett år kvar;-) Kram Lisa

2009-04-09 @ 01:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0