Gott!

I går var det första april. Någon som blev lurad??!
Det blev inte jag.. inte vad jag vet iallafall! haha*

Men när jag kom hem från jobbet fick jag mig en trevlig överraskning iallafall!
Adde hade köpt Princesstårta!
Bara för att han älskar mig!
Det var verkligen en trevlig överraskning!
Tack sötnos!







Nu ska jag strax åka iväg till praktiken. Ska ha egna patienter idag!
Så det är praktik fram till lunch, sen springer jag bara över gatan och börjar jobba efter lunch.
Smidigt att de ligger så nära varandra!


Kommentarer
Postat av: lilla syster

vad snäll han är :)

2009-04-02 @ 11:56:08
Postat av: Johanna

Wii för att få tårta bara sådär! :D

Tack för berömet förresten :)! Det är så roligt när folk tycker om mina bilder :D

2009-04-03 @ 19:37:00
URL: http://johannafoto.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0