Kvällsfika!

Ska alldeles strax åka hem till Marie på kvällsfika med henne å Lisa.
Ska bli trevligt!
Kul å se Maries å Emirs nya lägenhet också.. kul kul!


Haha, var det nån mer än jag som såg I ditt ansikte med Magnus Betnér igår??
Att han vågar stå där mitt i kyrkan framför massa kristna människor å skämta om bibeln.
Haha, jag tyckte ju att han var skitrolig å bra, men jag vet inte riktigt vad folket i kyrkan tyckte.
Haha, jag skulle då aldrig våga. Men kul var det.
Blev lite nervös i slutet när han skulle träffa prästen.. Trodde han skulle få sig en ordentlig utskällning.. men det fick han ju inte, så det var ju bra.
Kul var det iallafall!

Men varför ska alla bra å roliga TVprogram vara så jäkla sent jämt??
Jag är skittrött!
Somnade på soffan idag igen när jag kom hem från praktiken idag..  å det var ingen kort liten tupplur jag tog...
Måste bättra mig på att gå å lägga mig tidigt!

Nä, nu ska jag strax cykla iväg!

Kommentarer
Postat av: Jocke

FBK är en sak men LHC håller man inte på.. hehe! MODO ska det vara =) Ha det gött flickan

2008-09-16 @ 21:39:46
URL: http://jockepocke76.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0