helgen

Massagen och öronljusbehandlingen i fredags var hur underbart som helst! massage i 55minuter.. jag trodde aldrig att det skulle ta slut.. å gud så skönt det var! I går åkte vi till Örebro får att hälsa på lillebror på sjukhuset. Operationen hade gått bra, och Emil mådde ganska bra. Ont såklart, men han var ändå ganska pigg.. de hade tagit bort alla slangar å grejer på honom, så han ville bara åka hem när vi var där, men han fick stanna en natt till men idag fick han åka hem. Vi var lite taskiga mot honom när vi berättade en rolig sak, som han bara inte kunde sluta skratta åt, men det gjorde ju så ont i bröstet på honom när han skrattade, men han kunde bara inte sluta skratta.. haha, lilla gubben! När vi kom hem igår blev det dans på tvn. VM i boogie woogie var ju igår, och svt sände tävlingen. Bra tycker jag att dans börjar synas lite mer i tv nu. Men jag blir så arg på den där reporten som ska fram å intervjua hela tiden.. å jag fattar inte varför det är reporten som ska berätta vilka som vunnit, som i Buggen.. när hon står där framför paren och säger.. "vinnare i Världsmästerkapen i Bugg är Benja.. i Europamästerskapen i Bugg är Benjamin och Angelica!!" Aagghhhhh! jag blir så arg.. det är ju hela grejen när man har dansat final att de först ropar upp tredjeplatsen, sen andraplatsen å sist förstaplatsen... Bätter var det ju i Boogie Woogien, där speakern ropade upp vilka som vann.. jaja.. så är det. I morse gick vi upp hyfsat tidigt för att åka å spela lite golf. 9 hål på hedbanan blev snabbt 18 hål på vadstena när Micke ringde. Så nu har jag spelat på Vadstena också. Var en ganska fin bana. Men det blåste ju småtomtar ute, så golfen var ju inte den bästa. När vi kom hem så var vi trötta å hungriga båda två, så vi fixade ihop lite käk å sitter nu framför tv:n å slöar. Blir snart chokladpudding också.. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0