den gemensamma nämnaren:

Jaha, då var magen konstig igen.
Och den genemsamma nämnaren är Varma Koppen.
Drack en sån igår, å dagen innan magen blev konstig förra gången med, så jag konstaterar att jag inte borde dricka sånna nått mer.

Hoppas att det går över snart.
Har varit helt skakis nu på morgonen/förmiddagen, så där som man brukar bli när man mår illa å magen är knepig ni vet.
Men nu börjar jag känna mig bättre.

Så synd att jag blev sånhär idag, skulle ju varit på praktiken egentligen, men nu fick Inger ta mina patienter istället. Känns lite trist.

Kommentarer
Postat av: teddy

Vigseln kommern är den kommer och när det väl är dags att planera the big day så kommer du att sväva som på små moln :) Det är sant :)



Mår du något bättre i magen nu då?

2008-10-03 @ 16:09:35
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0