plugga, plugga, plugga, plugga...

Sova
Jobba
Äta
Plugga

Det är typ vad jag gör denhär veckan...
Hemtentan ska vara inne på fredag morgon, max 5 sidor. Och jag har redan skrivit 5½ sida, och har två frågor kvar att svara på.. förstår inte riktigt ur jag ska få ihop dethär..

Varför kan det aldrig vara så att man har en sida tillgodo när man är klar??
Nä, jämt skriver man förmycket och måste försöka ta bort det som är oviktigt. Men om jag hade tyckt att det var oviktigt så hade jag ju aldrig skrivit med det från början.. eller..??
Jag håller verkligen på att bli tokig!

Ska bara jobba halva dagar denhär veckan, så att jag kan få ihop en bra tenta att skicka in på torsdag.
Skönt att bara jobba till lunch. Men inte lika skönt att sitta å plugga flera timmar sen...
Men men, sånt är livet.. och jag har ju faktisk bara 9 kurser kvar om man räknar med de två jag håller på med nu, så det är snart avklarat!

Vet ni en till sak som jag hatar..förutom banarbetare..?
Fiskmåsar!!!
Och jag är säker på att de hatar mig också!
Först väcker de mig halv 5 på morgonen med sitt skrikande utanför fönstret
och
sen attackerar dom mig när jag cyklar till jobbet!!
Jag som har fågelfobi och allt. Kan inte cykla rakt ens en gång när de närmar sig.
Usch! Fiskmåsjävlar!!!

Appropå fiskmåsar föresten..
Måste bara berätta om en rolig sak som hände för typ två årsen eller nått..
Jag, Adde och Min bror Emil åkte bil.
Det flyger då in en fiskmås i rutan där Emil sitter,
han pratar samtidigt i telefonen och blir livrädd när fågeln flyger in i rutan så han säger:
"jävlar nu får vi en svan i rutan!!"
Varpå Adde säger:
"Nej, det är en fågelmås!"
Och jag ligger dubbelvikt av skratt i baksätet "Svan" och "Fågelmås" !!??
Muahahahah!

Så, nu blev jag på bra humör igen!
=)


Kommentarer
Postat av: storney

aom alltid:) du kan aldrig hålla dig

2008-05-05 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0