migrän på en skitdag!

Vaknade med huvudvärk i morse, som blev migrän när jag cyklade till jobbet.
Men jag tänkte att det kanske går över snart, så jag fortsatte till jobbet.
Men inte gick det över, nej inte på ett bra tag iallafall. Så jag fick jobba med migrän halva dagen, för den släpte efter lunch.. vilket var väldigt skönt, å då kände jag mig på topp, så jäklar va jag jobbade då!

I kön till stämpelklockan började vi prata om mat och efterrätter å massa godsaker. Blev så himla sugen på att baka scones när jag kom hem! Men jag har inte hunnit med det än, så det blir nog inget idag, men immorn kanske!?!

Stannade på väg hem från jobbet hos Addes mamma, för Adde var där, stog å pratade lite. Adde tog min cykel hem så fick jag ta bilen.. satan va han cyklade på, va hemma innan mig, men har var genomsvettig också. Vilket inte jag var!

Vår handledare har godkännt att vi kan skicka in vår uppsats för examination nu!
Så jäkla skönt!!!
Fan va bra vi är tjejer!!!

I kväll blir det Greys Anatomy!
Veckans höjdpunkt på tv.

Dagens ord:
migrän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0