äntligen

Har skrivit klart min hemtentamen nu!!
Så jäkla skönt!!!
Och jag fick ihop det på mindre än 5 sidor tillochmed!!

Nu är det bara att börja med nästa arbete, en seminarieuppgift om bråkiga barn i tandvårdssituationen.
Intressant va?
Usch, vill inte göra den egentligen.. men plikten kallar, som man brukar säga!

I går åkte jag å Adde iväg till golfbanan och slog lite bollar på kvällen.
Va så härligt väder ute, så jag var tvungen att slita mig från skolarbetet och komma ut i naturen lite!
Golfandet gick inge vidare.. fick väll iväg två bra slag eller nått. Så jag la ner ganska fort och gick å tvättade mina klubbor istället, så jag hoppas det går bättre nästa gång när de är nytvättade och fina!

Borde börja cykla lite mer nu...
Ska köra tjejvättern iår igen. Men jag har ingen tid för träning, så det ända jag har cyklat hittills sen förra årets tjejvättern är fram och tillbaka till jobbet.. 1 mil om dagen. Inte så mycket, så jag hoppas verkligen jag kan ta mig tid å dra ut å cykla några dagar snart. För jag måste ju förbättra förra årets tid, annars är det skandal!

Nähe, nu ska jag fortsätta skriva lite på vår B-uppsats, så den blir klar nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0