helgen

är snorig som få...

helgen har varit lugn som bara den.. har mest bara tagit det lugnt.. det har varit så skönt!
Tagit långa bad med tända ljus och avslappnande musik... så skönt!

Å så har jag haft smyckesverkstad! Gjort flera nya armband nu i helgen!
riktigt kul är det å sitta å pilla med!



Idag var det golf på Tv:n som gällde tyckte Adde. Det var world cup tävling med Sverige representerat av Henrik Stenson och Robert Karlsson.
Jag var dock inte lika euforisk, men tittade ändå, såklart inte med samma engagemang som min sambo men ändå.
Adde skulle iväg å spela innebandy, vilket han inte riktigt ville eftersom han då missade slutet på tävlingen och inte skulle få veta hur det gick för Sverige. Men han åkte iallafall, han sa att han kan kolla det sista på reprisen senare ikväll.

Men när han åkte iväg på innebandyn så var jag ganska biten av golfen, så jag fortsatte faktisk att kolla själv. Vilket jag verkligen inte ångrar. Svenskarna, Karlsson och Stenson var ju grymma, och vann hela tävlingen!
Weijj!!

Så nu får inte Adde läsa dethär, för då får han ju reda på hur det har gått å det vill han inte.
Jag sitter ju här och försöker att inte försäga mig. Vilket inte är det enklaste.
Jag blev ju så biten av tävlingen att jag satt här för mig själv å apploderade och pratade med mig själv! Haha*

Så nu tycker jag bara ännu mer att Robert Karlsson ska bli Årets Manliga Idrottare!




Förresten, kan ni förstå hur 12 000 personer i Scandinavium kan vara så tysta?? det kanske har att göra med att det är första andvent? Eller så beror det på att Linköping leder med 4-0 efter 2 perioder.. Weijj!!

Så, nu ska jag fortsätta med min mysiga helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0