work out

har börjat träna på gym nu!
Har aldrig gjort det förut.. och det behövdes ju inte när jag dansade flera dagar i veckan.. men nu behövs det verkligen!
Köpte kortet förra måndagen, men då var jag ju fortfarande lite förkyld, så jag tyckte det var onödigt att riskera nått genom att börja träna när jag var lite krasslig.
Men jag började i fredags och har redan varit där fyra dagar sedan dess!! Beroendeframkallande?! Nähe!
Så det är lite surt att jag jobbar så långa dagar.. men jag hinner iallafall med danspasset som är på måndagkvällar.
Var på det igår.. danspasset alltså.. och jag märkte att jag har tappat ganska mycket sedan gymnasiet.. haha.. vart tog kordinationen vägen liksom?! och shit vad svårt det helt plötsligt var att göra en snygg snurr.. fast i det fallet skyller jag på skorna!

Fan va härligt det är med ordentlig tränbingsvärk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0