helg igen

då ver det tre lediga dagar igen! Härligt härligt!
Gårdagen var seg.. väldigt seg. fick bara fyra timmars sömn natten till igår, så jag var verkligen inte på topp i går på jobbet. Anledningen till den korta sömnen var att jag och två jobbarkompisar var iväg och busade lite med en annan jobbarkompis som fyllde år igår. Vi satte upp en stor skylt utanför hennes hus. Och eftersom det är ganska långa avstånd så kom jag hem vid 1 på natten och klockan ringde igen kl 5.. så det var ganska skönt att inte ha några egna patienter på jobbet..!

Äntligen verkar det som om kylan släppt lite.. det vara bara minus 5 grader i morse.. skönt!
Så jag hoppas på solsken i morgon, för då ska jag ut i backarna hela dagen!

Nus ka jag ta och göra mig iordning för gymmet.. ska på pass nu som heter mage-rumpa-lår, låter som omd et kommer bli jobbigt, men välbehövligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0