stök i köket

Nu har jag bakat en sockerkaka, eller mer tigerkaka, för det var lite smet med choklad också.. Och ett par ciabattabröd.
Tigerkakan gick hem hos Adde direkt! Kul att han för en gångs skull gillar det jag bakar! haha!
Ciabattabröden har jag inte smakt på än, men de ser onekligen goda ut! Längtar till frukosten i morgon!

Och nu ockuperas ugnen av ett par bakpotatisar.
Är riktigt hungrig nu, så det ska bli sjukt gott med lite mat!

Vill bara säga tack till Adde, min älskling!
För att du varit så snäll och ställt upp som fotograf idag.
Jag som modell och du som fotograf, vilket team vi är!


Kommentarer
Postat av: Glad svärmor

Hipp Hipp Hurra i da är det ÅSA:s da. GRATTIS!!!

2009-09-12 @ 19:48:47
Postat av: emma och viktor

Grattis Åsa. hoppas att du fick en bra dag.

kram

2009-09-13 @ 11:22:30
Postat av: JENNY

va fin du är! :}

2009-09-13 @ 12:14:35
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: lilla syster

vilkan fin bild stumpilumpan :D<3

2009-09-13 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0