ny vecka, nya tag!

Bullarna som bakades i går blev GODA!
Och stora... XXL size!

Bjuder på lite härliga bilder lite längre ner för er som vill läskas lite!
(kanske blir en kanelbulle till frukost i morrn!??)


Jag har ju börjat åka buss till jobbet nu.
Det är nog det smartaste valet jag gjort, för gud vad skönt det är att slippa köra. Bara kunna sitta och låta ögonlocken vila lite på morgonen.
En sak jag har tänkt på är att folk tackar busschauffören för resan när de går av bussen. Jag har i och för sig inte åkt så mycket långfärdsbussnär jag bodde i Örebro och Motala, så jag vet inte om folk gör så där nere också. Men här gör man det iallafall! om ingen ska gå på bussen, så går man av i fram och säger: "Hej då! tack för resan!" Måste vara uppskattat att vara busschaufför då!

Nu kommer lite härliga bilder från igår:

När man inte har nån brödkavel så får man ta det man har!


Innan de hamnar i ugnen


I ugnen


Resultatet


Mums!





Avslutar även med en bild av vår utsikt från sovrumsfönstret:



Kommentarer
Postat av: Torra svärmor

Det där är det bästa sättet att förbruka alkohol på!!!!

2009-10-05 @ 21:46:31
Postat av: Mamma

Spara stoppa i frysen tills vi kommer.

2009-10-06 @ 18:21:10
Postat av: Åsa

Mamma, jag tror jag har ett bullmonster som kommer äta upp dem innan ni hinner komma hit! =) Men jag kanske hinner med en sats till! ;0)

2009-10-06 @ 19:05:58
Postat av: Zara

De såg riktigt goda ut =)

Hoppas allt är bra med dig!



Kramar!

2009-10-07 @ 08:39:29
Postat av: Sanna

Nu blev jag ju skitsugen på kanelbullar!! ;0)

2009-10-09 @ 10:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0