födelsedagen

Är min födelsedag idag!
tack för alla gratulationer som jag fått.. telefonen har gått varm idag! Så tack alla kära vänner!

Fick frukost på sängen i morse. Underbar morgon! Tack älskling!
Sen tog vi en promenad bort till En liten smula, där vi tog en födelsedagsfika. Mumma!
Kvällen avslutades med en god middag på Broken, tillsammans med Uffe och Sara. Trevligt!

Annars så längtar jag väldigt mycket tills på onsdag, för då kommer min kära familj hit!
Ska bli kul att få visa dem Åre!
Och framförallt, ska det bli kul att få visa dem lägenheten som vi köpt nu!

Har nog inte tagit in än att vi faktiskt har köp en lägenhet nu.
Men det är ändå sjukt skönt att veta att vi har en egen lägenhet. En helt egen lägenhet! Vi slipper bli hemlösa och slipper hoppa runt på andrahandskontrakt. kan bara beskrivas med ett ord: Heltgaletskönt!!!


Kommentarer
Postat av: Knäppa svärmor

Det har ni förtjänat flera gånger om raringar

2009-10-25 @ 20:47:25
Postat av: Mamma

Håller med svärmor.Och det ska bli så kul att få komma till åre för att hälsa på er .och se er nya lya!!!!!KRAMAR vi ses på onsdag.

2009-10-25 @ 21:21:15
Postat av: Mamma

Håller med din svärmor.det ska bli så kul att få komma till åre och hälsa på er,och att få se er nya lya.KRAMMAR vi ses på onsdag

2009-10-25 @ 21:24:44
Postat av: emelie lotta inez hjalmarsson

Grattis i efterskott , och vilka fina bilder du har i din blogg : )

2009-10-26 @ 10:14:48
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Hami

babe... jag måste inviga eran lya med en kladdkaka ala hami. When?:)

2009-10-27 @ 22:28:10
URL: http://hami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0