Lovley!

Det är underbart väder här i Åre idag!
Jag gav mig ut på en härlig promenad upp på skutan förut. Tog på mig rejält med kläder för att slippa frysa... hellre lite för varm än att frysa när man tänkt vara ute ett tag tänkte jag och drog på mig långfillingar under byxorna och två långärmade tröjor under jackan. Vet inte riktigt vad jag tänkte på.. eftersom jag skulle gå upp en bit på skutan. Blev ganska varm kan man säga.

Gick upp till fjällgården och sen ner tillbaka till byn. Ju högre upp jag kom, desto mer snö fanns det. Härlig kramsnö som knastrade under fötterna.
Folktomt på skutan idag.. men desto mer folk i byn. Det vimlar av norrmän här nu.
Det var nån som sa att de nog har höstlov i Norge nu och att det är därför det är så mycket norrmän här.

Jag var nere på Ica och handlade lite förut. Hela affärn var full av Norrmän! och det var helt omöjligt att ta sig förbi hyllorna med lösgodis. Där var de som galna, folket från väst.

Sitter just nu och väntar på att min kära sambo ska höra av sig. Han är och spelar golftävling i Norge. Håller tummarna för att det gått bra för honom idag! (så att jag kan bli golfprofsfru snart! haha!)



Kommentarer
Postat av: sandra

Hej sötnos

har du gjort i veckan då?

kram

2009-10-10 @ 20:03:52
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: lillasyster sara

vad fint det är där uppe:) snart kommer vi och hälsar på er : hälsa andré och kissarna!

2009-10-11 @ 20:54:47
URL: http://kaarlssonsara.blogg.se/
Postat av: d

kikar in:)

2009-10-12 @ 17:07:30
URL: http://desireewallen.blogg.se/
Postat av: Hami

BABE!!! Hur mår du? Verkar som ditt liv är en dröm. Åh så glad för dig och Adde!! Jag vill komma till er i vinter..:) När kan ni..hehe. Titta in så att du är snäll mot Adde;) Och kolla in Åre (första gången) och fotografera samt åka bräda... NÄR NÄR NÄR NÄR!:) PUUUSSSS

2009-10-13 @ 12:01:32
URL: http://hami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0