Swisch!

Helgen springer verkligen förbi mig!

I fredags kom jag hem från skolan på kvällen och blev serverad helstekt fläskfilé med pommes och bearnaisesås! Mums så gott det var! Det hade du gjort bra älskling!!

I går packade vi ihop bokhyllor å grejjer och packade bilen full med kartonger som vi åkte hem till mamma och pappa med. De är så snälla och låter oss magasinera våra grejer i deras förråd!
Så det var skönt å få iväg ett par kartonger redan nu.

När vi kom hem blev det fotboll på tv tyckte Adde.
För mig spelade det inte så stor roll, för jag hade planer på att göra lite smycken.

Så vi satte oss i soffan, Adde kollade på fotboll medans jag hade smyckesverkstad.


Ett armband blev det.


Och ett par örhängen!



I dag har det inte blivit mycket gjort. Inte för min del iallafall. Jag sitter fortfarande i nattlinnet! haha.
Adde däremot fixar och donar!

Ska snart iväg till hans familj, för hans bror fyller år idag, så vi ska dit och fira honom!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

åh vad roligt att göra egna smycken :) älskar det!

2009-03-30 @ 14:47:26
URL: http://gabriellaemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va fina alla dina smycken blir !!!!!!!

2009-03-30 @ 16:40:10
Postat av: Mamma

Åh vad fina alla dina smycken blir!!!!!!!

2009-03-30 @ 16:41:40
Postat av: lilla syster

nee men vad fint ska det svarta vara ett halsband till katten må tro! :D

2009-03-30 @ 17:09:43
Postat av: dalia

fint armband :)

2009-04-06 @ 15:18:49
URL: http://daliamehinagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0