nya äventyr

Då har vi varit ute på ytterligare äventyr idag!
Det finns mycket fint att titta på här ska ni veta!!

Men idag har verkligen alltingt klaffat!
Bara bra saker som har hänt idag, och jag hoppas att det fortsätter så resten av veckan också!


Det är inte alla som har en björn utanför sovrumsfönstret, men det hade vi i morse!!



Adde träffade en ny kompis idag!


Och väluppfostrad var den också!


Titta så söt!



I morgon är det dags för skidåkning!!
Äntligen!
Har längtat sedan i lördags efter att få åka lite skidor!!

Kommentarer
Postat av: SVÄRMOR DEN LILLA FETA

Vilken gullig björn, skönt att ni är så nära naturen! Tror Adde har hemlängtan, liknade ju Muffe men har större öron. Men vad menar ni är inte Muffe väluppfostrad?? Undrar vem det är som sätter honom i spel? Ja ja jag har misslyckats totalt med all uppfostran vad gäller både barn o hundar MAN GÅR ALDRIG FRAM TILL OKÄNDA DJUR. Ska jag säga efter att ha plockat upp både varghundar o pinchar mm i bilen vet nog vart Adde fått det ifrån. Tur du Åsa att han bara faller för fyrfota vänner..........

2009-03-02 @ 20:24:23
Postat av: Malin- hockeyfruga

åh härliga bilder! hehe sötishunden! åh skidor, en sak på min lista som ja ska lära mig, ser så härligt ut!!

2009-03-02 @ 23:49:16
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0