golf

I förmiddags åkte vi ut till golfbanan, för nu har vi ju fått upp mina klubbor hit också, så vi åkte ut för en runda.
Jag har ju gått med när Adde har spelat förut, så jag viste ju hur banan såg ut. Men inte blev det nått bra spel för det.. nej, resultatet ska vi helt enkelt inte prata om...
Och det är helt sjukt vad segt det var att gå runt idag!
De sista hålen var det riktigt varmt dessutom. Och vi som hade garderat oss med regnbyxor. Kan säga att det var ganska svettigt om benen på slutet!

När vi kom hem var det brevlådan som stog i fokus...
Hade vi fått det brevet vi väntade på???!?
Nä!
Men jag gick in och kollade på postens hemsida om vårat paket hade kommit fram till Åre idag, och det hade det. Så jag skrev bara upp kollinumret och så knatade vi ner till ica och hämtade ut det!

Paketet innehöll min examenspresent som jag fick av Adde!
En systemkamera!
En Nikon D5000 blev det tillslut!
Vill ägna ett speciellt tack till MatsCyberphoto.se.
Han har hjälp mig att välja en kamera som passar just mina behov! Jag är oerhört tacksam för all din hjälp!

Så nu sitter batteriet på laddning, så ska jag ge mig ut på fotorunda i kväll, om jag orkar.
För golfrundan har verkligen satt sina spår.
En väldigt god middag gjorde även sitt för att göra mig ännu mer seg.
Så vi får se vad jag orkar, annars blir det i morgon!



Ett kort på Adde från i våras

Kommentarer
Postat av: sandra

Nej min morbror spelade med dem tidigare, jag har precis börjat, tycker det är jättesvårt.. :P

Man lär sig väl får man hoppas.. hehe

Vet hur det känns, man är skapligt trött efter

brukar avra caddie till älsklingen ;)

hehe

2009-06-17 @ 20:16:30
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Cool bild :)



Sv: Jo det är klart, men jag hoppas din midsommar blir lyckad i allfall :)



Jo jag ska fira midsommar ute på landet emd släkten :)



Kramis

2009-06-17 @ 20:32:42
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Dragana

Kul med system kamera! Det hade jag behövt!

2009-06-17 @ 21:22:10
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: emma

joda vi mår bra. hur är de med dina katter? trivs de på de nya boendet?

kram

2009-06-17 @ 22:32:13
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0