äntligen en sovmorgon!

I morse tog vi oss en sovmorgon. Det var verkligen längesen vi bara kunde ligga kvar i sängen utan att ha någonting som skulle göras.
Riktigt skönt var det!

Sen drog vi upp persiennerna och njöt av utsikten!

I förmiddags åkte vi ut till golfbanan. Mina klubbor har vi inte fått upp hit än, men Adde spelade och jag gick med.
Så himmla tyst och skönt det är här uppe. Det är tyst på ett helt annat sätt här uppe. Tänkte skriva att det är tyst på ett helt annat sätt än hemma. Men sen kom jag på att hemma är ju här nu. Fast å andra sidan kommer väll "Hem" alltid vara i Örebro hos mamma å pappa!

Haha, jag glömde ju att berätta om vad som hände när vi körde upp hit igår!

Så här var det...

Adde körde och jag satt brevid när vi kör förbi en myr.

Adde: "Här måste det ju finnas hur mycket älg som hellst!"

Jag: "Ja..." tittar ut åt Addes håll där myren är, sen tittar jag ut genom mitt egna fönster in i skogen på min sida: "ÅH Jävlar... EN.... BJÖRN.....!!!"

Haha, jag såg en björn inne i skogen. Han stog och tittade på bilarna som körde förbi.

Han var inte ens långt in i skogen, nästan vid vägkanten känndes det som!

En riktigt häftig känsla!





I morgon blir det att gå på byn och upptäcka Åre!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa dtt är ni värda! Ni är värda flera sovmornar ni hr ju åkt mitti natten till Åre.Det låter mysigt ha det så bra .Kram på er /Mamma

2009-06-08 @ 16:38:45
Postat av: Hanna

Vad häftgit med en björn! :O

Bless and ♥

2009-06-13 @ 14:31:19
URL: http://http://jeteaimer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0