äntligen är det över!

Trodde aldrig att denhär dagen skulle ta slut!
Nu har jag äntligen gjort en kliniska examinationen.

Det gick väll sådär...
men det är ju som alltid, man kommer bara ihåg de dåliga sakerna och det man missade.
Men det är bara hålla tummarna för att det gick vägen.
Tror vi får reda på resultatet på fredag.

Men är det inte konstigt hur man stressar upp sig!?
Kändes som att jag skulle svimma både innan och efter examinationen.. haha!
Men det gjorde jag inte, som tur var!

Efter examinationen åkte jag och Zara ut till IKEA en sväng.
Där kan man alltid gå och fördriva lite tid...


Nu ska jag läsa C-uppsatser!
Ska bli skönt när denhär veckan är över, när man inte behöver läsa dessa uppsatser igen.
Då är det bara komplettera på sin egna uppsats som gäller.

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad skönt att det gick bra :) Tror säkert ni kommer trivas där uppe :)

Händer i dag då?

kram

2009-06-04 @ 14:57:42
URL: http://sambotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0