snart startar jag en dansklubb!

Jag är så sjukt danssugen så det finns inte!
Här om dagen satt jag hela eftermiddagen och tittade på dansfilmer på youtube, och dansnerven i mig vill bara ha mer och mer!

Jag har ju liksom dansat flera dagar i veckan i nästan hela mitt liv.. och nu har jag inte ansat på flera år! Fattar ni att det är helt knäppt??! Har till och med glömt bort vilka städer som har haft SM de åren jag varit med.. jag som kunde det som rinnande vatten förut...  (96-Örebro, 97-Kalmar, 98-Luleå, 99-Växjö, 00-Västerås, 01-Sundsvall, 02-Karlstad, 03-Halmstad, 04-Piteå, 05-Halmstad, 06-Varberg, 07-Örnsköldvik)?? Undrar om det blev rätt nu?? Är osäker på 05 och 06..?! Ni ser, det är ju katastrof!

I dag efter jobbet tog jag mig iallafall en liten joggingtur, och när kom hem igen ställde jag mig och dansade i hallen för mig själv. Dansssugen? Va?! Nä, inte jag inte...

Nä, Älskling! Vi får nog ta och starta en liten dansklubb här uppe, så att vi kan börja dansa igen. Behöver ju inte börja tävla, bara vi dansar så är jag nöjd!


Haha, dethär var tider det!!



Måste be er kära läsare om en tjänst...
Jag är med i en fototävling på photoadventure.se.
Jag vore väldigt tacksam om ni ville gå in och rösta på mina bilder jag tävlar med där.

Hellst vill jag att ni röstar på min bild på rävungen!
KLICKA HÄR, och rösta på bilden som heter "vulpes vulpes".

Ni som röstar är även med och tävlar om att vinna ett skönt set med hood och tröja från United by Altitude.

Kommentarer
Postat av: Förstående svärmor

Ohhh Åsa vad det skulle vara kul, förstår inte vad som håller swingarn tillbaka? Lite kvalitetstid tillsammans för en kul sak o bra motion är det ju också. Men men du får göra som vi gjorde för att han skulle klara av nya saker när han var liten o inte kunde allt med en gång. Spänn ögonen hårt i honom o säg med sträng röst ---Du kan ha danskurs med mig, du kan dansa. Det var så han både lärde sig cykla o åka inlines bland annat. Vet ju inte om det fungerar på detta då jag nog tror att han redan vet att han kan dansamen värt ett försök. Har du kollat upp om det finns någon förening i Åre som är med i DSF? Lycka till! Kram

2009-07-15 @ 20:58:11
Postat av: aw

hihi, fin bild:)

2009-07-16 @ 17:18:43
URL: http://amandawahlgren.blogg.slogg.e
Postat av: aw

hihi, fin bild:)

2009-07-16 @ 17:18:47
URL: http://amandawahlgren.blogg.slogg.e
Postat av: sofia

Har röstat på din tjusiga bild nu :D

jätte söt rävunge:)

2009-07-27 @ 00:25:53
URL: http://dailyillusions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0