lite jordgubbar gör susen



För att lindra min hals och för att jag tyckte lite synd om mig själv så blev det kvällsmys med svala jordgubbar och len grädde igår. Mumma för en ond hals!

Men jag har fortfarande ont i halsen, så jag tror inte det hjälpte så mycket.. men gott var det, det vill jag lova! Och det var ju riktigt skönt för halsen för stunden!


Adde är iväg på golftävling idag igen.. håller tummarna för dig älskling!

Jag tänkte jag skulle gå iväg upp till hälsocentralen och ta bort mina stygn, som sitter efter att jag opererade bort en leverfläck förra veckan.
Såret ser ut att ha läkt riktigt bra, och blåmärket jag hade i armhålan dagarna efter operationen är helt borta, så jag tror att det kommer bli riktigt snyggt nu när jag får bort sygnen.


Kommentarer
Postat av: Lugn svärmor

Duktig flicka, hoppas det gick bra med stygnen. Såg riktigt himelskt ut med jordgubbar. Men i kväll passar det bättre med SEXY FRIES. Ohhhhh så gott

2009-07-31 @ 11:25:34
Postat av: Ivana

Jordgubbar när halsen krånglar? Vilken underbar idé, det ska jag komma ihåg nästa gång jag blir förkyld :)

2009-07-31 @ 20:44:04
URL: http://haveyoursayfirst.devote.se
Postat av: sandra

Hej gumman hur mår du ?

saknar dina kommentarer :)

2009-08-01 @ 00:09:32
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: sandra

hej sötnos

lust att gå in på www.chilen.blogg.se o rösta fram mig som veckans blogg?

Puss

2009-08-01 @ 08:21:32
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Nyfiken svärmor

Vad åt ni för smaskens???

2009-08-01 @ 21:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0