Ensam med tre pojkar...

I går kom Addes kompisar Johan och Stoffe hit. De ska stanna här några dagar, men har inte fått ur dem hur länge de tänker stanna...
Men igår hade jag det riktigt lyxigt här... Tre killar i köket som fixade maten, medans jag bara kunde sitta och titta på å sen efter maten så blev det till och med diskat! Shit, fortsätter ni såhär killar, då får ni stanna hur länge ni vill!

Men nu när jag kom hem från jobbet så ser man ganska fort att det är två killar som sover i vardagsrummet... Får väll se om bäddsoffan blir ihopvikt till kvällen så vi kan sitta här??!!

Skönt med helg nu iallafall.. Men veckan har gått fort, så det känns i och för sig som att det nyss var helg.. Men när det är fint väder så gör det ju verkligen ingenting om helgerna kommer tätt!

Grabbarna skulle ha cyklat idag egentligen, men det fanns inga cyklar att hyra idag, så de får ta det i morgon.. Yes tänkte jag, då kan jag också hänga med.. men sen kom jag på att jag ju har annat för mig i morgon... suck!


Kommentarer
Postat av: Uppmuntrande svärmor

Man kan inte få allt tyvärr men i de svåra stunderna... ta då o släng en tanke till ett rum på andra våningen i vårt hus. Genast blir allt mycket soligare hos dig...Lycka till i morgon! /Kram

2009-07-17 @ 23:26:00
Postat av: Sur svärmor

Blir Kango till Åre fy för fan..........

2009-07-21 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0