fredagskväll

Då har alla paren i Lets Dance dansat idag..
Tyckte det var roligt att Morgan fick 4 x 10 poäng!
Han blev ju så glad!!
Å jag tycker alltid det är roligt att se när folk blir glada på riktigt!

Annars tyckte jag att de flesta var riktigt bra idag!
Men sen finns det ju vissa par som inte alls är lika bra som de andra.. hoppas att de bästa paren verkligen får vara kvar till slutet, men det brukar ju bli lite tvärtom i detdär programmet.

Å är det någon mer än jag som skulle vilja ha en skiva med alla Lets Dance låtar framförda av orkestern som spelar i programmet?! De gör ju verkligen gryma versioner av alla låtar!! Jag skulle verkligen vilja ha en sådan skiva!

I morgon kommer mina syskon på besök!
Ska bli trevligt!
Fast de kommer spendera största delen av kvällen i Linköping och kolla på hockey.
Jag och Adde får nöja oss med att se matchen på TV. Men det funkar ju nästan lika bra!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja precis. Hade det varit sambons godis så hade jag nog kastat det men eftersom det är min dotters godis så kan jag inte kasta det. Men som sagt... det vore gott.. :D Ha en trevlig helg!

2009-01-30 @ 23:02:53
URL: http://victoriateodorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blev en film med patrick dempsey, kommer inte riktigt ihåg vad den hette men på negelska tror jag den hette "manofhonor" lite småmysig..

2009-01-31 @ 09:52:13
URL: http://monni81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0