nu är vi här!

Då var resan avklarad!
bara resten kvar nu...

Vi gick upp kl 4 i morse, och var väll från Örebro vid 4.30.
Jag började köra, och körde i ungefär 4 timmar, sen fick Adde ta över pga. dåligt väglag!
Haha, snällt att jag lämnar över ratten till honom då.. men känns nog bättre så för oss båda!

Vart har vi tagit vägen undrar väll ni nu??
Ja.. bilderna talar för sig själva tycker jag!


Efter en stund kom vi hit... hmm...


Ännu en stund senare kom vi hit...


sen valde vi en lite mindre väg...


Efter många timmars bilresa får vi äntligen se denna skylt!


Åre!!


Det märks att man åkt norr ut när man får hårt tunnbröd till pizzasalladen!


Och när hamburgaren är gjord av renkött!
Men satan vad god den var!!


Sen hamnade konstigt nog här!


Mumma!!!


Så nu är vi supertrötta båda två. Denhär dagen har verkligen varit lång.
Och i morgon väntar trevliga äventyr.
Hela dagen från elva till halv fyra har vi inbokade möten!!
Det ni!!


Så nu väntar vi bara på att klockan ska bli dags för melodifestival så att vi kan kolla lite på den innan vi somnar.


Kommentarer
Postat av: SVÄRMOR DEN LILLA FETA

Skönt att ni är framme men blir bra avundssjuk på er o så pralinerna också fy fy fy vad jag längtar. Kan man göra beställning här så gillar jag de där med chili citron apelsin lakrits o många många fler men inte saffran.PUSS PUSS PUSS

2009-02-28 @ 19:12:35
Postat av: Pappa

Härligt att se ni kommit fram vad skönt. Tror jag med skall lägga en bestälning på chokladen ni kan väll köpa några som vi kan få smaka på kram från oss alla

2009-02-28 @ 21:21:25
Postat av: Johan

Härligt att vara i fjällen eller hur?



Kolla här:

Han var gift 29 gånger!

2009-03-01 @ 18:55:15
URL: http://johanfirst.wordpress.com/
Postat av: Emil

Vad fina bilder :) Hamburgaren så härligt ut. Jag fick choklad av henke från åre choklad fabrik. med tequila lime tryffel.. mums haha ha det så bra där uppe!

2009-03-01 @ 18:57:23
Postat av: Emil

Vad fina bilder :) Hamburgaren så härligt ut. Jag fick choklad av henke från åre choklad fabrik. med tequila lime tryffel.. mums haha ha det så bra där uppe!

2009-03-01 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0