skadeglädje

Halva veckan avklarad.
Fast jag såg att det skulle bli skitväder till helgen, så det känns nästan som att det kan kvitta faktiskt.
Jag hade ju tänkt ge mig ut i skogen och plocka blåbär i helgen.. det är väll bara att ta på sig gummistövlarna och regnstället...

Jaja, sitter i soffan och har precis varit nere i tvättstugan och slängt in de första maskinerna... tänk vad skönt det skulle vara om man bara kunde lämna tvätten där nere och det var nån annan som ville ta hand om den åt mig.. Så att det bara vore att gå ner och hämta den, färdigvikt och klar i kväll...

Tittar på Americans Funniest Home Videos nu.. varför är det så kul att se på folk som gör bort sig, blir skrämda, vurpar, blir genomblöta... ? Sjukt kul när man är på det humöret iallafall. och det var jag tydligen idag!





Kommentarer
Postat av: sandra

ja precis ... dem kommer på fredag så jag längtar.



Oki går det bra för honom? vad har ni för handicap?



jo men det gick inte alls bra hade 73 slag på 9 hål hehe :P

2009-08-05 @ 18:47:56
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Varm svärmor

Halloj raringar. Åsa kan du maila bilden på Adde när han spelar golf den som är så fin grå svarta kläder och ligger här på bloggen för några gånger sedan? Å så skulle jag vilja ha en bild där ni är båda två o visar hur kära ni är i varandra. Fixar du det? Puss

2009-08-05 @ 20:37:14
Postat av: JohanPP

Du har ju en hemmafru som kan fixa tvätta åt dig när du jobbar o han bara går hemma. det tycker jag han ska göra=)

2009-08-05 @ 20:47:25
Postat av: Glad svärmor

Kul Johan håller med dig men du vet småpojkar ska bara leka med sin klubba o sina bollar o framför allt hål hela tiden. Tolka detta som du vill hahaha

2009-08-05 @ 21:07:55
Postat av: sandra

Tävling i min blogg, avslutas imorgon klockan 12

2009-08-05 @ 23:11:05
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: André

Äääeeehh håll käft Johan!!!! =)

2009-08-06 @ 09:41:55
Postat av: Åsa

Haha, ja, men oftast så hjälps vi faktiskt åt med tvätten.. så jag kan ju inte säga att det var en typisk tvätt-dag. =)

2009-08-06 @ 15:27:16
Postat av: JohanPP

hehe jo klubbor o bollar gillar vi...fast mest hål som sagt=)

2009-08-06 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0