Påskdagen!

Vilken sommarvärme det har varit i helgen!! Helt underbart!

I går var det ju Påskafton.
vi var bjudna på påskmiddag hos Addes mormor och morfar, med krav på att vi skulle vara utklädda till påskkärringar. Klart vi var! Vi gick in för det stenhårt!


Visst är vi söta!!??!


I morse vet jag inte vad som hade hänt med oss, vi sov till halv 10.
Väldigt sent för att vara oss. Men det var skönt att sova ut ordentligt!

Sen när vi såg vilket underbart väder det var så blev det en sväng till golfbanan med Emma och Viktor.
Jag spelade inte, gick bara med och fick lite motion!

Sjukt mycket folk var det där. Inte så konstigt kanske!
Men i och med att det var mycket folk blev det mycket köer på banan också, vilket inte är så kul.


Adde på golfbanan


Jag på golfbanan.

sen åkte vi hem och käkade lite och satte oss ute i solen med katterna!
Mysigt!


nu är jag inte det minsta trött, känns inte som att klockan snart är 21. Är väll sovmorgonen som tar ut sin rätt nu.
Tur att det är ledigt i morgon också!

Kommentarer
Postat av: Nakna kvinnan

Ohh ni mellan två vita lakan.. HAHA GRR!.. Rollspel nästa? :P

2009-04-13 @ 10:43:50
URL: http://hami.blogg.se/
Postat av: nadia

Haha, ni är grymt söta! ;D

2009-04-13 @ 22:26:53
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va ni är söööta!!!!

2009-04-14 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0