Fredagkväll

Har precis kommit ut ur duschen efter en spring tur och lite hemma träning.
Börjar komma in i det nu igen, fan om jag börjar slappa till nu igen!


Efter praktiken idag satt jag med C-uppsatsen i 4 timmar.
Tillslut var jag så hungrig att jag inte kunde göra nått mer på arbetet... men istället för att laga mat gav jag mig ut å sprang istället.
Men det var lika bra det, för jag hade aldrig orkat springa efter maten...

För det blir nämnligen helstekt fläskfilé med klyftpotatis och bearnaisesås!
En äkta klassiker i dethär hemmet!
Och Jag tar inte åt mig äran för att det blir gott.. det är min alldeles egna Jamie Oliver som står för succén!
han kan om han vill!
För jäklar så gott det blir!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej hej! Du är ju helt sjukt snart färdig! Hoppas att ni får det toppen i Åre! kram kram

2009-04-21 @ 10:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0