SläktMästerskap

I går var det dags för årets SläktMästerskap i Golf.
Årets mästerskap gick av stapeln på Mariestads Golfklubb.
Det var en trevlig tillställning med rekordmånga deltagare!

Äran och den fina vandringspokalen fick i år mottagas ännu en gång av Jens.
Förra året vann Emil å året innan det vann Jens, så det var andra gången för honnom nu.
Han var överlägsen oss andra, men vänta bara tills nästa år.. då jävlar ska jag visa er vad jag går för..
Bäst för er att ni fixar ett pris till Bästa Kille, för nästa år blir det en tjej som vinner! JAG! Hahaha.
Eller inte...

I fredags åkte vill till Torsö, stannade en sväng i Lyrestad först å hälsade på Jens å Malin å kollade hur långt de hade kommit med renoveringen.. börjar ta form nu..
Sen fixade Pelle en supergod middag åt oss, Jens å Malin kom också ut dit.. var så trevligt så!

Trevligt också i går kväll när det var middag å prisuttdelning att det även kom släktingar som inte spelar golf, så att det blev som en liten släktträff där. Märker hur sällan man träffar släkten.. Shit vissa har jag inte träffat på hur många år som hellst.. så det var också riktigt, riktigt kul!

Fick förresten med mig några nya fina sjalar från Pelle. Ska strax packa upp dem å prova!
Det är sjalar från Afghanistan.. riktigt mysiga!

Men nu är vi ju hemma igen.. å jag är allt lite trött å sleten efter helgens bravader.
Så det blir nog en tidig kväll framför tvn i kväll och så somnar jag nog ganska snart sen ska ni se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0