Kläder

Har varit iväg och beställt lite kläder nu.
Mest till Adde, eftersom det bara var killkläder, men jag hittade två supersköna Hoods som jag bara var tvungen att beställa. Tyckte att de passade mig som är ganska frusen av mig, så så fick det bli! Halkade med ett par badshorts också...
Addes beställning blev lite fler kläder.. men å andra sidan så är det ju kanske han som behöver kläder också..

Kläderna är iallafall av märket Mada, som är ganska okänt här i Sverige än så länge.. men jag tycker att de har riktigt fina killkläder, så I Like när Adde beställer därifrån.
Gillar inte lika mycket när räkningen på kläderna kommer sen.. men men, det är smällar man får ta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0