första dagen på praktiken!

Då var första dagen på praktiken färdig.
Lite nervöst var det allt, men min handledare Inger är så himla bra, så efter en liten stund blev jag lugn å kände mig lite säkrare.
Det är roligt att vara igång igen nu. Speciellt med denhär praktiska kursen.. börjar kännas att man snart är färdigutbildad.

Var ju i skolan Måndan å Tisdag denhär veckan. Var ny kursstart för den andra kursen jag läser nu.
Vi ska skriva ett PM inför C-uppsatsen som kommer nästa termin.
Shit vad fort tiden går!
Känns som att det var alldeles nyss jag började skolan, å två år har redan gått.. jaa, man kanske börjar bli gammal..

Just nu sitter jag å försöker strukturera upp alla skolpapper.
Blir lite lättare å hålla isär kurserna om man har ordning å reda på alla pappaer å så.
Så jag kanske skulle ta å fortsätta med det nu då...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja helt otroligt!! Min syster är frisör men hon har flyttat nu, så himla typsikt :P

2008-09-03 @ 17:01:22
URL: http://lisurt.blogg.se/
Postat av: milla

haha jag är likadan :o) Det är så svårt att hitta lagom mogna ibland, det är synd! eftersom det är så gott :o) kram!

2008-09-03 @ 17:36:44
URL: http://halsofreak.blogg.se/
Postat av: Joline

Ja eller hur! Det är verkligen bara idiotiskt att någon faktisk sitter och programmerar sånt där... Tack, och det har jag nu gjort :)

2008-09-03 @ 17:46:31
URL: http://jolinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0