Dans

Jag tyckte att Danny och Jeanette gjorde ett bra nummer.
De hade kunnat vara lite roligare för att få fler telefonröster kanske, men ändå riktigt bra!

Paret från Polen, som vann, var också grymt bra. Förutom Sverige så hejade jag på dem, så jag tyckte det va bra att de vann.

Men jag tycker det är riktigt synd att det inte finns några ordentliga regler för dendär tävlingen. Eller det finns väll regler, men de föjls ju inte. För det ska vara ett par som består av en professionell dansare och en amatör, vilket inte alla par har, för vissa var ju rena tävlingspar där båda är proffs. Sen så skulle det ju vara ett nummer med inslag av minst en av tiodanserna, men när Danmark dansade så såg iallafall inte jag nått spår av tiodans, ändå fick de 12:or av alla domare.
Och visst, jag tyckte Danmark var grymma, på modern jazz, men det var ju inte det tävlingen handlade om så...

Jaja, det är väll inte blodigt allvar det där, men det skulle ju vara roligt om reglerna följs så blir det ju lika för alla.


Sen tänkte jag på en annan grej.
Det här med våra svenska kommentatorer som sitter och pratar samtidigt som man hör programledarna prata. Visst det är väll bra, eftersom det inte är någon texning. Men jag tycker det är ganska jobbigt och försöka filtrera och bara lyssna på en röst åt gången, å så vill man både höra vad programledarna säger och vad de svenska kommentatorerna säger. Tycker bara det blir rörigt!


Nu säger jag godnatt för idag!
Sov gott!


    
(Foto: Aftonbladet/Lina Boström Einarsson)

Tyckte även att Danny och Jeanette
hade grymma kläder på sig idag!

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

det borde vi verkligen ;P

kram

2008-09-06 @ 23:45:57
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Nova

haha ja elelr hur :)

speciellt när man nästan körde på och ner i allt föra gången (A) far var mycket stolt den här gången :D



hoppas du haft en bra kväll :)

kolla senaste inlägget vet ja!

2008-09-06 @ 23:55:40
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Gud ja! lika spännande varje gång :D

2008-09-06 @ 23:56:03
URL: http://hannnnaas.blogg.se/
Postat av: Lisen

Tack för den fiiina kommentaren! Jorå, jag satsar helst på sneakers eller tygskor jag :D

2008-09-06 @ 23:58:41
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: Nova

haha tacktack :) va kul att du gillar dem :)

du är jättevälkommen att titta in flera gånger om dagen :D



bloggar så fort jag får chansen :)

2008-09-07 @ 18:17:10
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0